قبض تلفن از ارتباط پنهانی زن جوان 18 ساله پرده برداشت طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قبض تلفن از ارتباط پنهانی زن جوان 18 ساله پرده برداشت

من بلافاصله با آن شماره تماس گرفتم و با شنيدن صداي مردي جوان، فهميدم که بايد کاسه اي زير نيم کاسه باشد.آن روز خيلي عصباني و خشمناک به خانه برگشتم و با پريسا صحبت کردم. همسرم که راهي جز بيان حقيقت نمي ديد اعتراف کرد با پسري جوان ارتباط دارد و...!
خراسان: شوکه شده بودم و چند بار رقم روي قبض تلفن را با دقت بررسي کردم اما هرچه صفرهاي جلوي عدد پرداخت قبض را مي شمردم جور در نمي آمد چون باورم نمي شد نزديک به يک ميليون تومان هزينه مکالمه تلفني براي خانه ام آمده باشد!

من با تعجب همسرم را صدا زدم و پرسيدم مگر تو روزي چندبار با مادرت صحبت مي کني که هزينه تلفن با رقم نجومي محاسبه شده است.«پريسا» درحالي که دستپاچه شده بود گفت: حتما اشتباه شده است و من اصلا با مادرم تلفني صحبت نمي کنم.

مرد جوان در مرکز مشاوره پليس خراسان رضوي افزود: با نگراني موضوع را پي گيري کردم و با دريافت فهرست تماس هاي خروجي و ورودي تلفن متوجه شدم که بيشترين تماس با يک شماره ناشناس تلفن همراه بوده است. من بلافاصله با آن شماره تماس گرفتم و با شنيدن صداي مردي جوان، فهميدم که بايد کاسه اي زير نيم کاسه باشد.آن روز خيلي عصباني و خشمناک به خانه برگشتم و با پريسا صحبت کردم. همسرم که راهي جز بيان حقيقت نمي ديد اعتراف کرد با پسري جوان ارتباط دارد و...!

ادامه اين ماجرا رااز زبان پريسا مي خوانيم. او که ۱۸سال سن دارد در گفت و گو با کارشناس مرکز مشاوره پليس خراسان رضوي گفت: ۲سال قبل با احسان ازدواج کردم اما شوهرم از همان روز اول در روابط مان خشونت زيادي به خرج مي داد و هرشب مجبور بودم همراه او به تماشاي فيلم هاي مستهجن بنشينم.

زن جوان نفس عميقي کشيد و افزود: از اين وضعيت خيلي عذاب مي کشيدم اما از روزي که با زن همسايه آشنا شدم و برايش تعريف کردم که شوهرم چه برخوردي دارد، زن همسايه با جملاتي تحريک آميز از من خواست تا سي دي هاي مستهجن را در اختيارش بگذارم و حتي او مي گفت اي کاش شوهرش مثل همسر من بود!...

متاسفانه رفت و آمد با اين همسايه شيطان صفت باعث شد تا در مدت کوتاهي عفت و حيثيتم را از دست بدهم و از طريق او با پسري جوان ارتباط مخفيانه برقرار کنم.کاش شوهرم مديريت خوبي در زندگي مان داشت و من نيز با زن همسايه آن قدر خودماني نمي شدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:قبض تلفن از ارتباط پنهانی زن جوان 18 ساله پرده برداشت,

  • tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.com

    طنّاز

    قبض تلفن از ارتباط پنهانی زن جوان 18 ساله پرده برداشت

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز